Domácí automatizace po sto padesáté

Milan Horák konference@stranger.name
Čtvrtek Duben 9 21:18:43 CEST 2009

Zdravím,

takže FTP == STP ?

A ano, podél znamená v té samé drážce. Budu muset spíš znamená nechce se
mi dělat novou drážku, páč zdi mám na pěně místo na maltě a vůbec.

Ale pokud by to mělo dělat problémy, asi mi nezbyde než nadělat nové
drážky. Jaká je v tom případě doporučená minimální vzdálenost od
silových vodičů?

Milan

P.S. Koukám, že píšete v ISO-8859-1 tak doufám, že ta diakritika
nedopadne moc zle.

P.P.S. Zkuste si prosím zapnout zalamování řádků.