[Mech] Vymena brzdovych celisti na Fabia I

Ales Filip nostromo@khnet.info
Čtvrtek Duben 9 14:53:15 CEST 2009


Když jsem měl Š105, tak jsem se v tom hrabal také. Když jsem si koupil 
novější auto, tak jsem přišel na to, že je lepší si to nechat někde 
udělat, a neztrácet s tím čas. Moje vybavení bylo pár stranových klíčů, 
maximálně gola sada, a s tím jsem to auto opravoval. Většinou jsem 
strávil hezké odpoledne (den) nad něčím, co automechanikovi trvá s 
odpovídajícím nářadím pár minut, maximálně hodinu.

Teď to dělám tak, že ráno odvezu auto kamarádovi do soukromého 
autoservisu. Je to obrovská garáž, naplněná zvedáky a spoustou 
potřebného nářadí. Nechám mu auto tam, a jdu do práce dělat to, čemu 
rozumím, a na co mám vybavení. Odpoledne se pro auto zastavím, a mám ho 
opravené. Když naopak potřebuje on něco od elektroniky, tak to přiveze 
ke mě.

Tomáš Tomáš napsal(a):
> Tomu se rika dobra rada :-)
> Nebudu polemizovat ani vysvetlovat proc nehodlam vyuzit skvele nabidky autorizovanych ci neautorizovanych servisu.
> Fakt nechapu proc bych ten buben nesundal, drzi ho jeden zapusteny sroub odhadem M6 s krizovou hlavou + trocha treci sily mezi bubnem a nabojem kola, fakt v tom nevidim nic na co clovek musi mit vysi divci, kouzelnou hulku od firmy skoda + pozehnani sefa koncernu VW (i kdyz se prodejci, servismani a massmedia snazi verejnost presvedcit o opaku).
> 
> Zrovna jsem napriklad slysel , ze v severnich cechach jsou az 3hodinove fronty pred pneuserv. a prumerna cena za prehozeni pneu je 500Kc. Ja si pneu prehodil za cca 20 minut s naklady 0,- Fakt nechapu proc lidi stoji 3h fronty a davaji nekomu 500Kc za 15min prace?
> 
> Tom


-- 
Aleš Filip




Další informace o konferenci Hw-list