[Mech] Vymena brzdovych celisti na Fabia I

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Duben 9 13:48:12 CEST 2009

melo by byt oznaceno OT a ne MECH ....
a tady neco je ..http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=810&t=1070106
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Tomáš
Sent: Thursday, April 09, 2009 11:32 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: [Mech] Vymena brzdovych celisti na Fabia I

Omlouvam se za OT, ale ceka me vymena zadnich brzdovych celisti na Fabii I, na ktere jsem to zatim nedelal tak bych rad zjistil na co se mam pripravit.

Predpokladam, ze to vice mene bude klasika, ale jeden se radeji zepta :-)

Predpokladam, ze buben drzi nejaky zapusteny sroub a aby slo buben sundat budou se muset celisti dostat do "0" polohy, kterou asi vymezuje klinek + pruzina pristupna asi pres diru od sroubu kola.
Nasledne se buben kladivem vytluce dolu.

Otazkou je co dal, lze nejak zajistit brzdovy valec tak, aby se mi nerozlezl a nemusel jsem pak odvzdusnovat brzdy?
Jak jdou sundat pritahovaci pruziny a v jakem poradi?
Predpokladam , ze celisti jsou na cepu a budou zajisteny nejakou pritlacnou pruzinou, jak jde dolu?

Zkratka jake tam jsou zaludnosti?

Predem dekuji za radu

Tom