Jeste jednou "trable se zakladni deskou"...

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Středa Duben 8 19:07:00 CEST 2009

a) ten nabity kond muze kopnout opravdu neprijemne, pro nezvykleho to muze byt
zkazene cele odpoledne :-)
b) zkratovat sroubovakem nedoporucuji, lepe nejakym malym odporem, zarovkou a
pod, proud je treba omezit jinak kondenzator poskozujete, taky opalenej
sroubovak neni to co clovek normalne vyhledava.

Jakub Ladman