Off-line zdroj 24VDC-265VAC

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Duben 8 17:09:12 CEST 2009

Hezke odpoledne,

    napada mne UC3842, UC3843, UC3844, UC3845. Lisi se od sebe
startovacim napetim a maximalni stridou.

    Jen jsou to potvurky dosti citlive, pri jednom pokusu se mi podarilo
dna znicit behem chvilky nepozornosti...

    No a nebo pouzit podobnou fintu, jako maji vicesystemove lokomotivy
- "ocuchavaci rele" ktere nejprve zjisti, jake napeti je v siti a podle
toho dovoli zapnout prislusny hlavni vypinac. Tady by mohlo rele
rozhodnout, jestli je v siti 24V a potom pripojit sit primo na zarizeni
a nebo pozna, ze je v siti 110 - 240V a potom pusti sit na menic.

					Saša K. Svobodová