Avr studio Invalid Opcode

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Středa Duben 8 16:49:00 CEST 2009

On pise:
AVR Simulator: Invalid opcode 0xffff at address 0x001c00

Pozrite v listingu, co na tej adrese je. Ak kompilujete skutocne len
uvedeny zdrojak, ta adresa je tak vysoka, ze tam kod nema co robit,
takze FF FF je spravne. Potom je otazka, preco simulator chce
vykonavat kod na danej adrese - t.j. odkial tam skace a preco...
Napada ma, nemate niekde nastavene, ze sa ma vykonat najprv skok na
bootloader? (V realnom MCU sa to nastavuje pomocou fuses, v simulatore
neviem kde)

miro