Jeste jednou "trable se zakladni deskou"...

Bear John Grills bear.j.grills@gmail.com
Středa Duben 8 16:22:56 CEST 2009

Určitě se není čeho bát, pro jistotu bych je zkratnul šroubovákem, ale
ránu by to nemělo dát (možná malou ale určitě ne smrtelnou). Já dostal
od toho pláště když to bylo zapnutý..
Jestli je skutecne "nacaty" tak zadne servitky, vyndat ho a vymenit.
Jinak se to měří pomocí ESR, měření kapacity ne vždy odhalí problém.

Bear