Digitalni filtr napeti potenciometru

GmailHW lemurhw@gmail.com
Středa Duben 8 14:09:02 CEST 2009

Na jednoduché zatlumení nepotřebujete kruhový buffer. Stačí 1 proměnná. X =
Xo + ( AD - Xo ) / n
Xo - proměnná před měřením
AD - výsledek měření
n - útlum

vyzkoušeno, snad jsem to napsal pochopitelně

lemur

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Wednesday, April 08, 2009 1:34 PM
To: HW-news
Subject: Re: Digitalni filtr napeti potenciometru

Tady to asi moc vhodne nebude ta hystereze - protoze potrebuji spojite
rizeni - nesmi to poskakovat o nekolik hodnot.

Doted stacilo to deleni dvema protoze to bylo nad tim sumem celeho
mereni - proste jsem zahazoval posledni bit.

Na bezci potenciometru je zapojen kondenzator, ktery ty zalezitosti
castecne resi hardwerove.

Napada me kontinulani mereni do nejakeho kruhoveho bufferu treba 32
hodnot, ze ktereho budu delat ten prumer. Tim se ta reakce ohladi.

Ale nevim zda na to neni treba jeste nejaky dalsi figl a treba lepsi.

Radek Vicek

Jan Waclawek napsal(a):
> Niekedy taketo problemy riesi hysterezia (t.j. nepohnem vystup kym sa
vstup nepohne aspon o xxx), ale to zavisi od pripadu k pripadu.