superplochy kabel na 220V

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Duben 8 11:40:28 CEST 2009

A nebylo by resenim udelat treba v miste nejakeho lustru (pod nim) vetsi
otvor, kterym by se tam ten kabel dal nasoukat. Netusim ale zda tam jsou
  v tech kotvicich profilech nejake otvory. Pokud ano tak s notnou
davkou stesti a trpelivosti by to jit mohlo. Jedna dira je IMHO lepsi
nez narusit strukturu sadrokartonu podelnou ryhou.

Mimochodem vcera jsem menil prasklou hadici uprostred motoru v Berlingu
2.0 HDi. Servismeni musi byt dle meho zirafy krizene s hady. Chvilema
jsem mel pocit ze tu ruku uz nevytahnu a naradi mi tam otec spoustel na
provazkach. :-( To jen tak naokraj k tomu protahovani. ;-)

Radek Vicek