Digitalizace stovek kanalu

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Duben 8 00:14:40 CEST 2009

 8.4.2009, 0:06:04

No ano. Kdyz si nechate udelat svuj snimac, tak si primo na nej klidne
muzete nechat zaintegrovat i prevodnik, mozna i tu Megu.
Ja jsem zadani pochopil tak, ze je svazek dratu, se kterym se neda nic
delat, a ten je treba zdigitalizovat.

Uznavam ale, "ze sada specialnich IC za 2000 US$, kterou je treba
objednat s ameriky, a na kterou se 2 mesice ceka", zni mnohem
profesionalnej nez "hrst svabu za 3 stovky od chobotu". :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz