[OT] Identifikace IO

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Duben 7 08:38:39 CEST 2009

Zdravím,

Velice rád. Beru jakýkoliv zdroj dat. Už teď tam jsou součástky které sice nejsou SMD ale mají neúplné značení. Já jsem zatížený především na VF, takže dodávám hlavně VF součástky. Beru ale samozřejmě cokoliv i z jiných oblastí. Pokud to bude v Excelové tabulce bez problémů to zpracuju.

    Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Tuesday, April 07, 2009 8:29 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Identifikace IO

Uz sme nadavali: http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2009-February/137517.html

Takze hura do prehladavania datasheetov... :-(

Prihovaral by som sa, ak sa naozaj budete cez tie datasheety prehrabavat, ci by ste nemohli urobit dobru vec a nahadzat do nejakeho suboru prevodnu tabulku. Pripadne by pan kolega OK1UGA mohol zvazit ich pridanie do svojho programu pre vyhladavanie SMD (aj ked to nie su SMD).

wek