[OT] Identifikace IO

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Duben 7 08:29:03 CEST 2009

Uz sme nadavali:
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2009-February/137517.html

Takze hura do prehladavania datasheetov... :-(

Prihovaral by som sa, ak sa naozaj budete cez tie datasheety prehrabavat, ci by ste nemohli urobit dobru vec a nahadzat do nejakeho suboru prevodnu tabulku. Pripadne by pan kolega OK1UGA mohol zvazit ich pridanie do svojho programu pre vyhladavanie SMD (aj ked to nie su SMD).

wek