Hlukova norma

Dee Jay deejay@email.cz
Pondělí Duben 6 15:31:27 CEST 2009

Jeden nas zakaznik ma venkovni jednotku tepelneho čerpadla před domem
vystrčenou do ulice a aby větráky nedráždily sousedy tak to celé obehnal
ohrádkou z kůlů,je to tak metr a půl vysoké a prý to směřuje hutot do nebe
:-) Co vím tak si nikdo nestěžoval ... Akorát ten vzhled je mírně
alternativní ...

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Martin Záruba
Sent: Monday, April 06, 2009 3:15 PM
To: HW-news
Subject: Re: Hlukova norma

Dik. Pred deseti minutami jsem se od toho zakaznika vratil, protoze mi to
nedalo. Dokonce snad je to jedno z nejtissich cerpadel, co jsme instalovali.
ALE. Soused je prudic. Nejprve se mu pry nezdala psi bouda, pak strom,
blizko u plotu, tak ted zas cerpadlo. Jenze holt zakaznikovi se clovek snazi
pomoci.

Martin Zaruba