Přívěsný vozík

Robo robomail@atlas.cz
Pondělí Duben 6 07:37:03 CEST 2009

Miroslav Šinko napsal(a):

> Kedysi vysiel navod v Urob/Udelej si sam vratane upozornenia na
> technicke nalezitosti, ktore musi splnat, aby presiel homologaciou.
> Bolo to tak 10-15r dozadu, mozno sa odvtedy aj tie podmienky zmenili..
>
> miro

No asi se zmenilo vice veci. Neco malo jsem na webu procetl, ale nejake
poradne informace jak a co nejsou.
A v jednom foru  co jsem nasel padla hlaska ze snad to uz nejde. Vyrobit
samodomo a homologovat.
Vetsina lidi to resi ze koupi stary rozbity prives (spise jen papiry) a
udelaji si vozik svuj. Asi se vydam stejnou cestou.
Diky za postrehy. R.