Zdroj pro MSI MediaLive ?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Duben 5 21:22:50 CEST 2009

> Toto
> http://eshop.100mega.cz/fortron-zdroj-300w-fsp300-60gls-microatx-6cm-fan-akt
> -pfc_d30610.html by nestačilo? Mají ho případně i v Czech Computer. Případně
> nabastlit chybějící konektory. Je to téměř normální mATX zdroj, moc výrobců
> je nevyrábí, ale sehnat se dají. Ale speciál od MSI to určitě není, když je
> vyrábí Fortron... :)

Zdravím,
  ano, toto je "generická verze" toho, co tam mám já. Číslo souhlasí, až na
tu dvojku. Vypadá úplně stejně, až na tu kabeláž. Samozřejmě, chybějící
konektory by se daly řešit rozmnožkami, ikdyž zrovna rozmnožky na ten menší
konektor (který bývá  do disketových mechanik) nejsou běžné a tady jich je
těchto konektorů třeba asi 5, některé i na celkem dlouhém kablíku, naopak 2
SATA PWR konektory jsou na kablíku všeho všudy cca 10 cm dlouhém, zkrátka
optimalizace na tu krabici (ikdyž samozřejmě to není úplně speciální zdroj)
je tu jasně patrná.
  Rozhodně díky za info, přizpůsobit by rozhodně šel.
  S pozdravem Pavel Troller