stabilizator

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Sobota Duben 4 22:12:21 CEST 2009

> CPU a EEPROM na 2,7V uz mam, ono to musi byt uz ted, protoze to napeti na
> kondiku klesne z 3,3 na 2,7 za tech 30ms ...

Nevim nevim, kondenzator jak prase na vystupu stabilizatoru je cesta k
problemum. a hledat stabilizator, ktery snese reverzni napeti je taky o hubu.
Je pravda, ze se pouzivaji, ale jejich puvodni urceni je moznost mit ty
stabilizatory dva a umoznit napajeni zarizeni napr. z baterek / sitoveho
zdroje bez prepinacich diod. Tusim, ze jsem videl i dvojce takto udelane a s
logikou pro nabijeni tech baterek.

Bezne se to co chces delat dela jinak. Ten velky kondik je na vstupu toho
stabilizatoru a je od zbytku odelen spinacem (nemusi to byt nutne dioda),
zabezpecujicim ze se po vypadku nebude z neho krmit "nepodstatna" cast
zarizeni. Vypadek napajen se hlida pres preruseni a energeticka bilance vyjde
za beznych podminek rozhodne lepe.

Nechce se mi hrabat v datasheetech, ale jakou ma vubec povolenou kapacitu 	ten
LD298x a spol. Nabehne vubec s takovou kapacitou ? Doporucoval bych
pozornosti take ostatni datashety a specialne jejich cast venujici se
pozadavkum na nabeh napajeni. Dost veci se pri pozvolnem nabehu (de facto
brownoutu) chova dost divne. Vyhnul bych se tomu...

Radek