stabilizator

ToMaS H. tomas.hum@worldonline.cz
Pátek Duben 3 14:43:50 CEST 2009

Dekuji za propocet teplotni bilance, musim jen souhlasit, ovsem drobna
chybka
ve vypoctu je a to ta ze se pocita s konstantnim proudem ....

Ale zpet k puvodnimu dotazu, podarilo se mi najit tyto co by mely byt
vyhovujici,
az na posledni bod - sehnatelnost ....

MC33761
LD298x avsak LP298x uz ne

ToMaS

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, April 03, 2009 11:49 AM
Subject: stabilizator

Nechci vas brzdit v rozletu, ale jestli od pouzdra SOT23 nechcete trochem
moc
pri pozadovanych parametrech bude pri 100mA ztrata na pouzdru skoro 600mW a
to odpovida teplote pouzdra blizici se 200C,
pri 1W ma SOT23 teoreticky 230C, prakticky  jiz davno predtim shori..
50mA tj. 300mW  lze teoreticky na SOT 23 uchladit, ale je to tak asi maximum
pro teplotu prostredi 40C

>Dobry den,

nemate nekdo tip na stabilizator v pouzdru SOT23-(5), fixni vystup 3.3V,
min 50mA (lepe 100mA), aby sel na vstupu alspon na 9V, ale co hlavne aby
nemel reverzni diodu (FET) - tedy aby mohlo byt vystupni napeti vetsi nez
vstupni.
A jak to tak byva dal se normalne sehnat (TME, FARNELL, ...).

Moc diky

ToMaS