Amper 2009

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Duben 3 00:04:50 CEST 2009

Petr Zahradnik napsal(a):
>  Ale hlavne,
> kdyz jdu kolem, jakmile se zastavim, predstavuji si, ze priskoci
> clovek a zacne mi to vysvetlovat do detailu, ukazovat, povidat o tom.

Hm... kazdej jsme  jinej. Tohle me na vystavach, ale i v prodejnach
pekne stve. Chci si neco nezavazne prohlednout a uz
je tam clovek,  -  co by jste potreboval... atd. Je mi pak blby si ho
nevyslechnout, a mnohdy se tam u toho nudim v pozadi "nuceneho vykladu"
onoho prodejce / vystavovatele.
 Ja na vystavy , prezentace chodim hlavne abych si prohlednul i to , co
zrovna nepotrebuji, o co zrovna momentalne nemam zajem. Proste rozsirit
si obzor, byt jen vizualne :-)
A kdyz se mi neco zalibi, zaujme,  tak se zeptam, zacnu se zajimat a
otravovat ty vystavovatele - od toho tam jsou. Pak uz zalezi na tom, jak
je kdo fundovany mi tu ci onu vec prezentovat...