Amper 2009

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Čtvrtek Duben 2 22:01:41 CEST 2009

Jo toho jsme videli, prosel okolo naseho stanku nekolikrat a zaznel tam
i komentar "Good job" ;-) Kolega rikal, ze ten maskot musel za tu
krabici dostat tucny priplatek ;-)

> Videl jsem nejakou frcinku, ktera mela na zadnici napsano NASLEDUJ ME
> NA STANEK XXX, ale jako zasuvka nevypadala :-)

Jojo vyroba desek plosnych spoju je potreba radne propagovat, je ovsem
pravda, ze jmeno firmy jsem si vsiml az kdyz sly okolo nas podruhe,
nemely (mozna ano ale nevyrazne) ho totiz na zadku ale na zadech.

> No a nebo tedy jeste varianta, ze mnohym pripadam jako totalne
> nezajimavy zakaznik :-)))

No to mozna bude proto, ze halu 4 s dodavateli soucastek muzes vynechat
nebot kdykoliv tady nekdo shani nejakou soucastku tak ji mas skladem.
Halu 3 pomalu taky nebot si to zbastlis sam. Haly 1 a 2 jsou silnoproud
a ten predpokladam, ze neni pro tebe zajimavy. Ostatni haly nevim ale
taky by se urcite neco naslo :-)))

Mozna kdyby jsi mel na cele napsano "Petr Zahradnik, pocitacovy expert"
tak by si te vice z nas vsimlo...

> Nevim jestli priste bude, dle meho nazoru to byla letos slabota.

Loni jsme nebyl (to jsem doslova pros..l) ale letos mi to jako slabota
neprislo. Byl jsem na stanku jen v utery a moc jsem se nezastavil az
nekdy po 3hodine odpoledne. A ted mi kolega psal, ze tam dnes taky byl
slusny naval, tak uvidim az budu v pondeli mluvit s temi co tam byli
vsechny dny.

Pavel