[OT] Uz nam vypli CT2 - doporucte sat prijimac?

Halen halen@seznam.cz
Čtvrtek Duben 2 11:53:54 CEST 2009

Konfigurace:
cpu  AMD 64 X2 5050e 2600MHz / 45W
deska Biostar TA-790GX, integrovaná grafická karta ATI HD3300
paměť 2GB DDR2/800
disk 160+80GB (chce to alespoň 500GB +, spíš 1TB+)
mechanika DVD-RW
analogová TV karta  K-World - PCI
satelitní karta TechniSat SkyStar HD2 - PCI

Jako software Win Vista. Pro sledování televize a satelitu program Media
Center. Pro satelit je nutný další sw: DVBViewer Pro a DVBSBridge.
Funguje to i s HD vysíláním.

Při stand-by režimu - náběh do 5s, spotřeba 4-5W. Při hybernaci - náběh
do 12s. Spotřeba pak 3-4W.
Při přehrávání DVD, sledování TV spotřeba  55-60W. Při překodóvání
nahraného filmu do jiného formátu spotřeba 80-90W.

Honza