OT: Radiatorovy termostat

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Duben 2 11:14:58 CEST 2009

Tak jen poreferuji. Vcera jsem to namontoval. Nemel jsem doma zadne
suche clanky tak jsem tam dal zatim eneloopy a bezi to s nima take dobre.

Musim rict ze to zatim funguje naprosto presne jak jsem si predstavoval.
V 11h vecer to zavrelo topeni a tak jsem jen otevrel okno na spani. V 7h
rano to otevrelo a natopilo na 21stC.

Co se tyka hluku - spim od toho cca 2m a kdyz jsem rano cekal jestli to
otevre tak jsem se musel hodne snazit abych to slysel. Pres den to podle
me reguluje jen minimalne pokud zrovna nevetrate. Neni to skokova
regulace on-off.

Za 820Kc je to super vec.

Radek Vicek