OT [MECH] Kdo zkrati osky pro kolecka v Praze a okoli?

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Středa Duben 1 22:06:08 CEST 2009

Tak presne tohle jsem delal cca pred 8 lety , kocarek mel dlouhe osy od
konstrukce , stacilo zakratit pilkou na kov. Drazku pro zajistovaci
perko kolecek jsem udelal cca 2 mm od konce  tycky jehlovym pilnikem.
Udelal jsem ji cca 1 mm hlubokou, mensi byl problem, kolecka "upadavala"
pri  tlaku do strany. Vetsi jak jsem zjistil casem by bylo tez na
zavadu, protoze jak se kola toci, tak tlacici pruzina "vymyla" drazku
hloubeji a hloubeji, az pak jednoho dne kolecko upadne. Konec tycky se
jednoduse "upichne". ( to se stalo sousedce co s podobnym modelem
nalitala vic peskohodin )

Celkove to na kolene neni to problem, cca 40 minut prace. celkove tak 90
minut. Urcite rychlejsi, nez to nekam vozit..... Ono by to jinak neslo,
osy byly soucast svarene konstrukce a nesly sundat. Pred zakracenim a
pilovanim je treba sundat textil z kocaru, aby se s nim dalo
manipulovat. Jediny problem je pak s brzdou, zaskakovala puvodne do
ozubeneho kola na kolecku. Musela se tez zkratit.
A dalsi - posledni problem nastal pri skladani kocarku! Tim, ze se k
sobe kolecka o cca 5 cm pribliily, neslo konstrukci slozit bez sundani
zadnich kolecek. To ale nevadi, naucili jsme se stejne kolecka sundavat,
kdyz se daval kocar do kufru auta kvuli nanesenym  necistotam na kolach
a nemoznosti operativne je pred slozenim.ocistit. Proste jsem kocar
nadzvedl, manzelka sundala kola a hodila do igelitky a ja pak kocar do
kufru :-)
JaKub .....