RE: [OT] Uz nam vypli CT2 - doporucte sat prijimac?

Halen Halen@seznam.cz
Středa Duben 1 21:34:33 CEST 2009

HTML příloha byla odstraněna...

primárně bych zvolil poskytovatele Skylink (již má programy v HD) a
nejkvalitnější signál, dále pak satelitní HD přijímač. Já osobně
jsem to vyřešil HTPC (počítač jako hdd rekordér) a v něm TechniSat
SkyStar HD2 PCI satelitní karta. S dálkovým ovladačem se to chová
naprosto stejně jako satelitní přijímač a rekordér.

Samozřejmě jsou i jiné názory,ale můj názor je tento.

Honza.

> Od: DeeJay <deejay@email.cz>
> Předmět: RE: [OT] Uz nam vypli CT2 - doporucte sat prijimac?
> Datum: 01.4.2009 20:07:20
> No pred IPBoxem nebo Dream boxem už bych asi hooooooodne váhal -
po
/>zkusenostech se zakusováním a všelijakými dalšími problémy jsem
koupil asi
/>za 8kkč Octagon SF 918 HD - je to snad první přijímač který
spolehlivě
/>funguje, jede sharing,zaroven tam mame czech link, umi ruzne EMU a
> podporuje
full HD - sice nemá HDD ale to nebylo žádáno ... možná by stálo > za
mrknout se tímto směrem
Jak říkám s ruznými boxy nemám dobrou > zkusenost ....

DJ