0.5-1kW frekvencny menic

Jan Blatniak 20n60a@gmail.com
Středa Duben 1 18:03:26 CEST 2009

Daniel Valuch wrote:
> zdravim,
> viete mi prosim doporucit nejaky frekvencny menic, radovo 500W-1kW. Brat
> si kupil maly sustruh a doma mame len jednu fazu. Takze by mal byt
> napajany z jednej fazy, 3 fazy vystup, riadenie otacok by bodlo :-)
> Dalsi sposoby ako rozchodit ten stroj ktore ma napadli by boli:
> - vymenit motor
> - pouzit kondenzator (funguje to v trvalom mode?)
> - pouzit motorgenerator :-)
> - nechat si zmenit na 3 fazovu pripojku
> b.

zdravim,
najjednoduchsie je kupit menic 1faz 230 EU alebo z  USA verziu 3faz na
220V , sam mam jeden taky  trojfazovy z ebay na sustruhu
zapojeny na jednu fazu,  motor zapojeny do trojuholnika, menic je Ge
Fuji AF 300MS 2,2kW  (3f 220V) stal cca 60usd aj z dopravou. Pripadne
nieco od miestneho priekupnika.
Ta regulacia je na nezaplatenie nehovoriac ze  menice maju funkcie na
kompenzaciu momentu pri zatazeni.

JB