[OT] Uz nam vypli CT2 - doporucte sat prijimac?

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Středa Duben 1 16:40:51 CEST 2009

Dream box ma parametry ktery jini maji castecne.

Nekomu vyhovuje (a vyzaduje) ze to jede na linuxu
Umi full HD
Umi DVB-S2
Ma moznost pridat DVB-T nebo DVB-C
Umi vice tuneru zaroven (nahravat z jednoho a koukat na jiny)
Umi HDD
Jestli si dobre pamatuju, podporuje slim DVD-R (ty co jsou jako zasuvne do
NTB)
Ma DVI/HDMI, USB, RS232, ETH
Kouknete jestli nepodporuje nahodou uz i mpeg4.

Ostatni maji vetsinou podmnozinu.

Jestli je to za 25k dobra cena je otazka, kdyz byl ve fazi navrhu a
septandy, tak jsem o nem uvazoval. Za tu cenu ale mne osobne nestoji. Zatim
ale nema primou konkurenci, tak nema duvod byt lacinejsi.

PK.