OT: platební karta

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Středa Duben 1 08:27:09 CEST 2009

Dobrý den,

Vaše jednání bylo protiprávní a prodavačka měla zavolat policii. Podle
českých zákonů se nesmí cizí kartou provádět žádné platební operace (ani
u bankomatu) a je dokonce nezákonné mít u sebe cizí kartu. Jsou výjimky
u firemních karet, na které by měl mít zaměstnanec podepsanou smlouvu.

Pavel Krafčík