[SPAM] Re: OT bajkonur

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Září 30 22:52:34 CEST 2008

Hezky vecer,

    bezpecnost prace a normy jsou fajn vec, ale posledni dobou se to
desne prehani a vede to akorat k tomu, ze se vsechna narizeni obchazeji.

    Drive stacilo na zajisteni pracovnika na navestidle vzit si pas.
Brali si jej vsichni, dneska je na to postroj a pokud vim, tak jsem jej
brala jen ja, kdyz jsem jeste smela pracovat ve vyskach (tedka je ze mne
tvor, co nesmi skoro nic :-(( ). Navic k tomu postroji puvodne nekdo
opatril jeste i "tlumic padu" genialni veci pro praci na skale nebo na
moste. Ale pokud je navestidlo vysoke metru a tlumic padu je dlouhy pet
metru asi to nebude uplne optimalni. Ale uz jsou fuc, tedka je k tomu
obdoba toho pasu, akorat je to kolem nohou i pres ramena. Vysi na skobe
a asi dlouho vyset bude.

    Rozhodne netvrdim, ze lidsky zivot je vycislitelny penezi, ale co je
moc, to je prilis. Kdyz bezpecnostni opatreni zacnou lidem vadit v
praci, je to spatne. Maji je chranit a ne jim ztrpcovat zivot. Je to
podobne jako u zavor. Stare systemy funguji leta letouci bez potizi a
bezpecne. Tedka vsak nekdo prisel s radou vylepseni, pry "z duvodu vyssi
bezpecnosti". Ale vysledek je ten, ze zavory jsou kazdou chvilku v
poruse, protoze ta opatreni jsou proste tak nastavena, ze to vyhodnoti i
pitomeho pavouka na zarovce jako poruchu a tim vznika dosti problem.

    Opacny priklad je ten, ze nyni mame vsichni oranzove monterky s
reflexnimi pasy a pod to prijemna trika. Takze je nas videt a to je moc
dobre. Navic ta trika lze v lete nosit i jen tak, bez vesty a proto je
lidi nosi radi misto silene spinavych vest, ktere nejsou videt (jsou z
kvalitni bavlny). Takze opet je je videt. Tomu rikam bezpecnostni
opatreni takove, jake ma byt a tudy by se melo jit.

    BOZP je tedy dobre, ale jak uz jsem rekla, vseho moc skodi. A
posledni dobou je tech ptakovin az hovadin vice a vice...

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz