Ciastocny OT: ExpressCard do notebooku - serial port

Peter Adamec max13@atlas.sk
Úterý Září 30 22:00:50 CEST 2008

Od oxfordu som mal na carbus ale neviem co to bol za model problem je ze
sa mi zda ze to bola zrovna 950 alebo 952. Na autodiagnostike mi
fungovala. Treba si pozriet oxford semi. Maju tam aj datasheety.

Peter