[OT] Partition na disku

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Září 30 16:31:12 CEST 2008

Já jsem teda viděl dalekovíckrát disk poškozený s FAT32 než s NTFS, hlavně
NTFS šla obvykle opravit přes chkdsk, i když systém (nebo i jiný systém)
obsah té partition ani neviděl.
Upřímně řečeno za těch cca 15 let, co IBM PC používám, jsem přišel o data na
FAT16/32 víckrát než o data na NTFS, respektive o data na NTFS jsem nepřišel
ještě nikdy a to NTFS používám od dob Windows 2000 Pro RC1.