Dotaz na funkcionalitu IDA

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Září 30 09:40:08 CEST 2008

> No, ak na tej IDE (ako sa to spravne sklonuje? ;-) ) trvate, tak nepomozem.
> Ale mali by ste si vyskusat tu D52 (http://www.8052.com/users/disasm/) - ako ortodoxny Linuxak snad nepohrdnete ciste command-line utilitou riadenou ciste textovym kontrolnym suborom, navyse plne free a open-source... ;-)
>
> wek
Zdravim,
  dekuji za info, na D51 se rozhodne kouknu. IDA se mi zdala dobra pro giganty jako je MC680x0, kde skutecne ji date entrypoint a ona to fakt protrasuje skoro cele - nedefinovanych zon mi zbylo vzdy tak pod 10%. Na '51 je fakt asi nevhodna. Samozrejme na ni netrvam, pokud to bude vhodnejsi, rad pouziji OS nastroj!
  S pozdravem Pavel Troller