Programátor *ROM - VYŘEŠENO

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Září 29 21:07:55 CEST 2008

Vazeny p. Puobis,
  velice dekuji za tuto informaci!
  Reseni bylo vskutku velice jednoduche. Neslo ani tak o vec Linuxu, jako spise o FreeDos, ktery
dosemu pouziva jako svuj emulovany OS. Tento OS totiz nepouziva C:\MSDOS.SYS, ale C:\KERNEL.SYS
a vskutku MSDOS.SYS v rootu C: chybi.
  Stacilo tedy udelat primo v DOS promptu dosemu prikaz "echo xxx >MSDOS.SYS" a vskutku,
programator bezi bez banneru a stejne dobre, jako pred tim :-).
  Mam Vami uvedenou verzi 4.93a, stahoval jsem ji prave z Vaseho webu. Instalovat bylo nutno
manualne prejmenovanim datoveho souboru a jeho spustenim, puvodni instalator mel take nejake
problemy s tim FreeDosem. Programator vsak jede skvele, uz ma nactene cca 3 EPROM a 2 i vypalene
a k tomu i jednu Atmeli 89C52. Jen bylo nutno povolit v dosemu fyzicky pristup na paralelni port.
  Takze jeste jednou dekuji!
    S pozdravem Pavel Troller