Re: Neocekavany restart modulu TC65

Petr B PetrBenar@seznam.cz
Pondělí Září 29 14:10:36 CEST 2008

Zatahani za PIN watchdogu je velmi rychle (do 100ms). Neni nutne tahat za watchdog kazdou sekundu, mohl bych ten interval prodlouzit. Pouzivam Timer a TimerTask.

Napadlo me, nevite, jestli Java Virtual Machine uklizi take otevrene spojeni do souboroveho systemu (FileConnection), ktera uz nejsou dosazitelna z kodu? Tedy, jestli je uzavira...

Jeste jsem si vzpomel, ze ve zdejsich prostorach byli behem vikendu problemy s dodavkou energie, ne uplny vypadek, ale je mozne, ze v siti nebyla bezna hodnota napeti. Myslim ale, ze na takovyto stav by mi prisla z java aplikace prislusna URC zprava.