Re: Pokojový termostat s přijímačem DCF

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pondělí Září 29 06:15:27 CEST 2008

Termostat od Jablotronu mam na polici nedle toho od Conrada.
Schvalne jsem se na to dival, rozdil hodin mezi temito snimaci
je ted jedna minuta a nepamatuji se, kdy jsem ten snimac od Jablotronu
naposled serizoval.
Urcite budou delat i snimace dratove. Ale ten bezdratovy ma vyhodu.
Pro mne tu, ze kotel je v podkrovi a mistnost kde se reguluje je
o patro niz tak mi to usetrilo kopani zdi pro natazeni dratu,
dale pokud chci regulovat teplotu jinde nez normalne
a kdyz si chci pritopit nebo naopak je moc teplo tak ten termostat
jen prenesu k oknu nebo naopak bliz k radiatoru.