Tiskarna up-42TP

Havran Jiri Jiri.Havran@cez.cz
Neděle Září 28 22:04:01 CEST 2008

Ahoj, pokud nemas problemy s klasickou cinstinou tak zde je neco podobneho:
http://auction1.taobao.com/auction/item_detail-0db2-00657c7db8e4a16738cf2e7b935ca4f8.jhtml

:-)

Jinak pokud to zcela nahodou emuluje neco zaziteho, napr: epsonuv jazyk
ESC/P nebo IBM ProPrinter tak to lze najit v kazdem starsim manualu k
jehlicce. FX80, 850 1050....
Jiste to bude na netu.
Kdysi jsem se o to intenzivne zajimal, kdyz jsem pripojoval jehlicku k
Atari800. At uz Epson, DZM180, plotrik od Sharpa, vse to bylo velmi
podobne.
Ovsem  tehdy jsem to ridil na urovni strojaku.

S pozdravem Raven

P.S. v pripadku nouze neni problem prislusnou cast epson manualu oskenovat.

Hezky vecer,

   po navratu do civilizace na mne doma cekala krasna malicka tiskarna s
oznacenim "Îźp-42TP" coz je asi tak vsechno co o ni vim. K videni je tady
http://www.aukro.cz/item440194792_mala_jehlickova_tiskarna.html

   Nevi o ni nekdo neco vice? Mam ji vylozena na hrani ale rada bych o
ni vedela noci vice. Na webu jsem nic kludneho nenasla, respektive
nenasla jsem tam vubec nic. Mimochodem, jak se tiskarne libovolne
tiskarne na LPT rekne, ze ji neposilam text ale graficka data?

   Predem moc dekuji za odpovedi :-)

     SaĹĄa K. SvobodovĂĄ