Re:Pokojový termostat s přijímačem DCF

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Neděle Září 28 14:38:26 CEST 2008

Neco takoveho jsem mel od Conrada, je na tom napis Funk Butler DCF.
Umi to spinat bezdratove. Ale kdyz jsem to podrobneji prostudoval, zjisti jsem
ze to neumelo ridit topeni podle casu i nastavene teploty soucasne (treba
ve dne 22, v noci 18 stupencu celsiusa) ale bud furt jedna teplota nebo
jen sepnuti a rozepnuti podle casu. Navic to spinani nebylo zcela spolehlive.
Tak jsem si koupil bezdratovy termostat od Jablotronu, pravda, byl o 1000Kc
drazsi (stal 3000Kc) nez ten od Conrada, neni rizeny DCF ale umi ridit teplotu
 v zavislosti na casu a zatim jsem nezijistil ze by nekdy nesepnul.
Ale treba uz u Conrada maji neco lepsiho.
Ten muj termostat od Conrada  jeste funguje - nechal jsem v nem baterky
a kontroluji na nem presny cas. Pokud byste mel o nej zajem, mohu jej prodat
za mirny obolus.