OT: Jak na USB flash Bylo: Netbooky

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Sobota Září 27 23:13:07 CEST 2008

Ted s EEE resim jednu blbost - mam vestavenou 16GB USB flash, pripojenou
napevno na interni USB. Nevite nekdo, jestli je nejaka cesta, jak WinXP
sdelit, ze se k te flashce maji chovat jako k nevyjimatelnemu pevnemu disku?
Docela by mne tam potesil odpadkovy kos a hlavne to, kdyby mi zmizela ikona
z pripojenych USB zarizeni - kdyz si ho omylem odkliknu jako pro odpojeni,
tak ho pak pripojim az restartem.

Diky z rady.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw@prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, September 25, 2008 12:53 PM
Subject: Re: Castecny OT: Netbooky

Ano, obnova je z USB a nabootovat z nej umi. Trochu nefer je, ze ASUS dodava
bootovatelne DVD s tim, ze si to ma uzivatel obnovit z externi DVD mechaniky
(ta ty prachy uz k tomu tu flashku taky mohli pribalovat), ovsem na netu je
dost navodu, jak to rozchodit z 2GB USB klicenky. Overeno, vyzkousel jsem
to - tu dodavanou instalaci jsem si rozhrabal k nepouzitelnosti behem
jednoho odpoledne, holt jsem se snazil optimalozovat WinXP :)

Pavel Kutina