Jak na hlavni jistic

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Sobota Září 27 21:06:01 CEST 2008

Mam tam tech kousku 10 jak jsem uvadel, a  jeste jednou drat dokola.
Indukcnost jsem nemeril, ale od kolegy vim, ze se silne meni pri
zmacknuti rukou na ferit. Ve stisknutem stavu totiz obe poloviny  malo
silou dolehaji na sebe. Pomuze vypodlozit papirem.
Slus na 230V sroubovakem vypada jinak ( neni to prskanec, ale takove
lupnuti , nez kdyz tam ty ferity nejsou  ( to se vetsinou sroubovak i
privari k jednomu z vodicu......)