OT - ztraceny mobil a identifikace

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Září 27 14:31:02 CEST 2008

Už jsem to psal, nevím, jestli to dorazilo, IMEI se blokuje pouze lokálně,
takže v ČR ten mobil nepojede nikde. Pokud se to stane v cizine, tak nejspíš
nepojede pouze tam, ale taky je dost možný, že v některých zemích IMEI
neblokují. Takže z daleka nejjednodušší je prostě vzít kradený mobily a
vyměnit je s někým v cizině, jim pojedou naše a jejich kradený mobily
pojedou tady. Cena se zvýší pouze o dopravu.