Oddeleni zemi

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Září 26 20:33:30 CEST 2008

Ono se to tezko vysvetluje. PLC nema konektor, ale svorky. Treti svorka
S je spojena s plovouci zemi, nikoliv s kostrou PLC.

Verze 3 panel je napajeny a zemneny z jineho mista nez zbytek zarizeni.
V lufte nejsou ani pri odpojene 485. Jsou na temer stejnem potencialu
spojeny instalaci ve zdi. Místo sitoveho vypinace panelu (nebo za nim)
je stykac ovladany z hlavniho rozvadece.

Zdenek