OT - ztraceny mobil a identifikace

Holec Jiří jiri.holec@o2.com
Pátek Září 26 20:12:55 CEST 2008

Řešil jsem to před 14 dny.
Pro zablokování stačí např. záruční list jako doklad že je mobil můj.
Doporučení od policie, nechat to cca 14dní 3 týdny jestli do toho někdo náhodou nedá paušálovou kartu pak to jde celkem rychle a mobil se dohledá a vrátí.
Zablokování znemožní dohledání (to tvrdil ten policista i když si myslím že jde spíš o to že zablokovaný mobil skončí v popelnici a né že nejde dohledat)

JH

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Friday, September 26, 2008 8:02 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT - ztraceny mobil a identifikace

Mno, ak to IMEI nie je na zmluve s danym operatorom (t.j. viacmenej je to ekvivalent toho ze "ak to nebol "mobil za korunu", z ponuky operatora s viazanostou"), tak bude problem polocii/operatorovi dokazat, ze voci tomu IMEI mas nejaky (s)pravny vztah... (toto je zo skusenosti jedneho mojho kamarata).

wek