Oddeleni zemi

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pátek Září 26 13:45:12 CEST 2008

Nepochopil som, preco by verzia 3 bola lepsia ako 1.
Ja sa prihovaram za 1, nepredpokladam problemy.
Ved to nie je "15m daleko", ale "iba 15m blizko".

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Zdenek"

Mam takove dilema:
Rozvadec s PLC v provoze, 15 m daleko po RS485 ovladaci panel v
kancelari. Zdroj a hlavni vypinac bude v rozvadeci.

1. varianta: Tahout z rozvadece 24 VDC k panelu. U nej je vyhledove
moznost pripojeni k PC po RS232 (nejspis galv. neoddelene). Tudiz hrozi
zemni smycka mezi provozem a kancelari.

2. varianta: Samostatne napajeni panelu z mistni zasuvky a samostatný
vypinac (technologie neni zavisla na zapnuti panelu). Obe mista jsou
galv. oddelena (RS 485). Jen se mi trochu nelibi zapinani na dvou
mistech, ev. nevhodna moznost zapnuti pouze panelu.

3. varianta: Samostatne napajeni panelu ovladane kontaktem z rozvadece.
Zda se mi nevhnodnesji.