LED zarovky

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Září 26 11:45:16 CEST 2008

Ono se není čemu divit: Když má ledkovka 68 lm při 2,8 W, bude to samozřejmě
svítít jako žárovka o výkonu kolem 5 W. Není-li jediným důvodem pořízení
životnost, jsou to z ekonomického hlediska vyhozené peníze.

PH

From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
Nevim konkretne jak tyhle typy, ale co jsem zkousel tak je to dost
tragicke. Sviti to asi jako voskova svicka. Dalsi problem je ze to sviti
vicemene bodove a i tak to neni zadny zazrak. Zkousel jsem pro to najit
nejake uplatneni a neslo to pouzit ani na zachode (nemame tam okno).
Nakonec to skoncilo jako nocni svetylko u deti v pokoji, aby kdyz se v
noci vzbudi tak neplasili, ze je tam uplna tma. Na to je to idealni.