Ciastocny OT: ExpressCard do notebooku - serial port

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Září 26 11:11:04 CEST 2008

2008/9/26 Miroslav Šinko <sinkomiro@gmail.com>:
> Dobry den,
>
> vyuzijem to, ze sa tu preberaju notebooky.
>
> Hodila by sa mi do notebooku rozsirujuca karta so seriovym (pripadne
> aj paralelnym) portom, ale "poctivym". Mam notebook len so slotom
> ExpressCard (34/54). Skusal som kartu ST Labs ExpressCard 1Serial
> 1Parallel C-360. Na moje zdesenie sa ohlasila ako USB<->serial a
> USB<->parallel converter a ako sa dalo cakat, cez seriovy port
> nefungovali specificke aplikacie narocne na casovanie, pripadne
> vyuzivajuce exoticke rychlosti. Napr. karta nedovolila nastavit
> 10400Bd.
> [...]

Vlastní zkušenost nemám, ale například tady píšou "plnohodnotná náhrada":

http://www.krup.cz/?cls=stoitem&stiid=2410
http://www.krup.cz/?cls=stoitem&stiid=2409

No ale na 100% se na to spolehnout nedá. Je lepší myslet na to, že
budu potřebovat COM port, ještě před koupí notebooku (ntb s COM portem
se snad ještě pořád prodávaj). LPT port pak řešit přes dock k
notebooku, není to sice mobilní, ale asi největší šance, že bude ten
LPT port fungovat nejen pro tiskárny.

Pavel Kadečka.