OT: terminalove okno v Linuxovom GUI, was: sice tu bolo niecoo open source programatore, ale uz davno sa to zvrhlo na nieco ine, takze na tom co tu bolo vlastne vobec nezalezi... ; -)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Září 25 23:34:14 CEST 2008

Nie, ani toto nefunguje (mimochodom je to xterm).

Ale a doporucenie jedneho pana kolegu tu z konfery som si stiahol xfce4-terminal a ten splna vsetky moje poziadavky (aj ked som si musel Ctrl-C/Ctrl-V nakonfigurovat, lebo defaultne tam bola pre mna nepochopitelna kombinacia Ctrl-Shift-C/V... Linux az do poslednej kvapky krvi... ;-)

wek