Open source programator, was: UG9yYcSPdGUgZG9icsO9IHByb2dyamátor*ROM/MCU

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Září 25 23:31:05 CEST 2008

Je to velmi pekne; obavam sa vsak, ze by bolo treba urobit na zaciatku slusnejsiu analyzu toho abstraktneho interface. Vzhladom na obrovske spektrum potencialne palitelnych obvodov a teda obrovskeho mnozstva roznych vlastnosti je otazne, co vsetko cez taky interface musi pretiect.

Pokusim sa cez vikend si to trocha premysliet, ak dovolia okolnosti.

wek

PS. Islo by to nejako aspon nudzovo zlepit s atisp pana kolegu Vaiza, nech vidime ze to naozaj aj funguje?