Dealextreme a potize s celnikama

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Září 25 20:17:14 CEST 2008

Takze jen takova mala recenze.
Nepouzivam mobil na NET a tudiz o tom moc nepovim.
Moc se mi telefon libi a synovi take.
Pekny velky dispej s dobrym podanim obrazu. Ma TV i s ceskym zvukem, ale
menu jen v nekolika jazycich, kde chybi cestina, ale komu z nas dela
anglictina problemy.
Radio funguje perfektne a hlasitost je az bombasticka.
Od fotaku moc neocakavejte. Sice je tam 5Mpix fotak, ale ja jsem zvykly na
zrcadlovku a tak tohle necham jen na synovi i kdyz i on ma Olympus SP-560
UZ. Takze fotak bereme jen jako jakesi dalsi plus.
Hezke je, ze kdyz zapnete fotask, tak se skutecne vysune objektiv. To jsem
jeste u mobilu nevidel, ale samozrejme neznam vse. Fotak ma i a asi
digitalni zoom. Telefon je na dve sim karty, ktere jedou soucasne a take ma
sloty na dve pametove karty. Pripojeni na USB je asi dnes samozrejme.
Tak jen tak kratce.
Pokud bude nejaky spe¨c. dotaz, tak jej rad zodpovim, pokud budu vedet.
Sam se s tim moc zabyvat nebudu a nechavam to na synovi.
Hezky den.
Jindra Polivka

Bude recenze?

Zdenek