Dealextreme a potize s celnikama

petop petop@stonline.sk
Čtvrtek Září 25 17:19:21 CEST 2008

Zdravim priatelia.
Je to tak...zatial som neprisiel na princip ako a preco zachytia balik
colnici, ale ak to zachytia je to strasny ,,opruz,, , tvaria sa dolezito
a tajomne, na vsetko
treba papier, oskenovany OP, cestne prehlasenia atd. Stalo sa mi, ze
predavajuci z ciny poslal 2 baliky v ten isty den, jeden zachytili
colnici a musel som vybavovat papiere, druhy mi prisiel sice o den
neskor ale priamo na stol, bez problemov jeho cena bola pritom vacsia
ako toho prveho. Niekedy mi dosiel 12 kg balik priamo na stol, inokedy
100g vec zachytia a dozaduju sa faktury.
Vrchol bol ked mi zachytili saka pre zenu, ktore sa mi podarilo
licitovat za 0.02GBP, boli z toho nestastny, musel som tam chodit
osobne  a dokladovat cenu atd.
Zda sa mi ako keby proste pondelok a stvrtok (len priklad) zachytia
vsetko co pride na hranice, a ostatne dni to nechaju na kurierske
sluzby, inak si to vysvetlit neviem.
Petop