Open source a freeware [ Was: Open source programator ]

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Září 25 14:32:55 CEST 2008

Já si naopak myslím, že ergonomie ovládání je jeden z nejdůležitějších
parametrů. A pokud nějaká aplikace nesplňuje moje požadavky, tak okamžitě
hledám náhradu nebo řešení, jak ty požadavky splnit. A nefunkční backspace
by mě taky pěkně štval, respektive mě štve u MC, ale tam jsem to obešel přes
lynx-style motion a pak s tím mám zase problémy ve Windows, protože
lynx-style motion je hezky pohodlný ovládání...