Dealextreme a potize s celnikama

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Září 25 14:04:35 CEST 2008

Jak jsem slibil, tak plnim.
5.9. mi prisel po dlouhe dobe dopis na dorucenku z celnice, ze mam balicek,
ktery byl zadrzen celnici.
Proc, tak to jsem se nedozvedel. Byl jsem vyzvan abych jim poslal doklady o
zaplaceni. To jsem ucinil  s tim, ze 15 odletam a jestli by to bylo mozne do
te doby vyridit. Odpoved jsem do 15.9. neobdrzel. Kdyz jsem byl mimo CR, tak
mi zavolala pani z celniho uradu, dik alespon za to, a ze moji zasilku z
Ruzyne predali na mezinarodni postu v Praze v Kosirich a ze priloha v PDF
byla necitelna. No, posilam jich nekolik denne a zadny problem jse s tim
nemel. OK. Z mezinarodni posty jsem jiz neco posilal a tak, kdyz jsem tam
prisel a vidim v prizemi, ze jsou tam napisy "celni zona apod", tak jsem si
vyzvednul listek s udajem o vyzvednuto zasilky EMS. Po hodine cekani mi bylo
receno, ze dole v prizemi je jiz jen bezna posta a ze musim do tretiho
patra. Fajn, tak jsem tam dosel v 15:33 a pani mne rekla, ze ji prave
skoncila v 15:30 pracovni doba. Jel jsem tam pres pul Prahy.
Dnes jsem tam jel tedy znova a absolvoval takove male kolecko. Budiz. Kdyz
jsem se dostal k celnikovi, tak se mi zeptal "to je mobil ?", rikam ano. Dal
na to razitko "BEZ CLA" a balicek jsem si vyzvednul.
HROZNEJ VOPRUZ.
Objednaval jsem si daleko drazsi veci a privezl mi to postak a u nej jsem
zaplatil clo a dph.
Mam dojem, ze musi vykazat nejake procento zadrzenych zasilek, jinak to
nechapu.
Jen tak na okraj, byl to darek pro syna 12 let, ktery si sam vybral, a byl
hodne zklamany z toho zdrzeni.
Preju vsem hezky den a pevne nervy pri jednani s celniky.
Jindra Polivka