Re: Castecny OT: Netbooky

František Burian BuFran@seznam.cz
Čtvrtek Září 25 12:52:23 CEST 2008

Jake je to "uvnitr" Asus EEE mužete shlédnout na

http://picasaweb.google.com/bufran/AsusEEEPC901

Je to tak, že jsou tam 2 SSD disky, jeden 4GB, který jde vyměnit, jen s rozebráním
kompletního notebooku, a druhý, 8GB, který je pod jednoduchým krytem, a jde vyměnit
"uživatelsky" stejně jako RAMka. Záruční pečeť je pod klávesnicí na šroubku. Panty po
rozebrání nevypadají zas až tak bytelně jako na počátku...

S pozdravem,

   František Burian